lavienrose Kızlar Tam bir hafta önce kan verdim 2473 çıktı kan sonucum. Keseyi görmüştük. Bu cuma kendi doktorum kalp atışı için çağırmıştı. Ancak az önce sağlık ocağı aradı gebelik takibi için çağırdılar. Yarın yeniden kan tahlili yapacağını ve ultrasonla bakacaklarını söylediler. Sağlık ocağında gebelik takibine giden var mı? Nasıl işlem yapıyorlar. Kendi doktor randevum cuma günüydü normalde. İnternette aşı yaptıkları falan yazıyor ama. Bir doktor takibindeyim şuan zaten ona danışmadan bir şey yaptırmak istemem açıkçası 🤷🏻♀️
begumseker lavienrose sağlık ocağına daha sonra gidebilirsiniz. Kendi doktorunuza gidin öncelik. Kan alırlar da ultrason ne arasın sağlık ocağında :)) 16. Haftadan sonrasında anca bi cihazla kalp atışlarınj dinliyorlar. Aşı filan da 20. Haftada zaten.
1erkek1kiz lavienrose onlar yarın gel dedi diye yarın gıtmek zorunda degıl sın kendı doktoruna hem asıyı sor yaptırdıgın tahlıller varsa onları cıktısını al git
Zehra321 lavienrose doktorunla bir ilgisi yok ki sağlık ocağının. Aşı günlerinde çağırıyorlar onun haricinde vitamin ilacı veriyorlar. Her ay rutin kontrol için çağırıyorlar kilo tansiyon kalp atışına bakıyorlar bebeğin. Ondan sonra seni bilgilnediriyorlar hangi haftada ne yapman gerektiğiyle ilgili. Arada idrar tahlili istiyor idrarda protein var mı falan diye. Aksi bişey gördüklerinde doktora yönlendiriyorlar. Bence çok güzel bir uygulama bu sağlık ocağı takibi 😊
Faray lavienrose Fazla ilgiden zarar gelmez, bende uğruyorum aşımı vuruyor tansiyonumu ölçüyor ilgileniyor ama doktorumun önerilerine de saygı duyuyor varsa fikri söylüyor. Bir kere gidip bakın en azından
Esrakrc Canım bebegini keseyi gör kaç haftalık oldugundan emın ol oyle gıt saglıga numaralar ı bılgılerı alıyorlar aşı zamanları arıyorlar. Ilaç veriyorlar ılgılenıtorlar
Nurr İki gebeliğimde de gidiyorum saglık ocağına kilo, tansiyon, ilaç takibi yapıyorlar kalp atısına bakıyorlar kan testi yapıyorlar bizin saglık ocağında ultrason yok ama