velihan arkadaşlar 36 haftalık hamileyim. saglık ocağında kan verdim. b12 düşük çıktı doktor iğne yazdi.kullanmalimiyım.
Deda velihan Benimde çok düşük çıktı bugün sonucumu aldım 79 değerim. Doktor bana hiçbirşey vermedi doğum için sorun değil b12 eksikliği dedi ama keşke ilaç falan verseydi b12 önemli bi vitamin sonuçta🤷♀️
Aslishan velihan ben hamileliğimin ilk üç ayında vurulmuştum iki günde bir hiç bir zararı olmadı, düşüklüğü daha sıkıntı canım
BusraDevlet83 velihan Ben doktorum vasıtasıyla B12 ignesi kullandim ve hiçbirşey olmadı. Fakat ne olursa olsun , en ufak yenilikte mutlaka doktorunuza sorun. Takibinizi yapan ve bu işin eğitimini almış biri olarak en sağlıklı cevabı o verecektir.
Bbsraa velihan bende şimdi geldim aynı şekilde b12 için iğne mi hap mi ıstersin deei çok düşük benimde. Bende hap olsun yükselmezse iğne kullanırım dedim. Hap yazdı doğum doktoruna da sor eğer iğne kullan derse o zaman degistiririz dedi. Bi sorun olacağını sanmıyorum
anneadayi_ Canım bende haftada bir B12 iğne vurduruyorum doktorum yazdı değerlerim çok dusuktu çünkü korkma bişey olmaz inşallah
Seymagms velihan b12nin bebege ne gibi zararı olabilir ki? Bnde vurdurdum beş tane hiç bişey de olmadı bana kendı doktorum vermişti korkmayın yani bişey olmaz
Masal78 velihan kullanmalısın tabikide ben kullandım 2 kutu ve araştır b12 her ilaçtan daha önemli hem senin hem bebeğin için kimse keyfinden iğne vurulmuyor her gün gidip vurduruyidyk mecburi o b12 çocuğunu düşünüyorsan vurdurmalisin