Ben Canan hanımdan memnun kalmadım , bi çok kişi memnun kalmış ama Canan hanım bence çok ilgisiz ve soğuk biri evet muayene ücreti çok uygun ama ben sorarak cevap almak yerine ay ay hem beslenme konusunda hemde bebeğim gelişimi konusunda bilgi almak isterim. Sadede bebeğin durumu çok iyi bu haftasınız deyip gönderiyor. Ben medikal park hastanesi ne gidiyorum bahar hanıma çok da memnun kaldım arkadaşımın da doğumunu yapmıştı. Küçüçük bi sorumda hemen arayıp bilgi veriyor Eğer maddiyat gözetmiyorsanız bi tanışın derim 🌸