Berson Fatmagzl33 benim adetimde 3 gün geçikince test aldım 😊erkendir daha die ertelemedim ve çift cizgi cıktı şuan cok yeni 5. Haftam rabbim gönlüne göre versin güzel haberlerini bekliyoruz
Fatmagzl33 Berson bende erken diye almak istemedim ama dayanamıyorum iki gün nasıl geçti bi ben bilirim ❤️
minikveannesi19 Fatmagzl33 Adet gecikmesi olduysa tüm testlerde çıkar. Hayırlı haberler verirsiniz inşallah 😍
Duyguali Fatmagzl33 Erken gebelik testi her türlü sonucu verir biraz normal tesete göre fiyatı fazla ama marka falan önemli değil zaten çok hassas oluyor