Eminecamus Canim illa kusacaksin diye bir sey yok bende kusmadan bi kac kucuk bulantiyla atlattim. Hatta normalde her ay reglimde yasardim bunu hamile kalinca eyvah cok kotu olucak diyordum. Kendini cok kokulu yemeklerden uzak tut imkanin varsa yemek pisen yerde durma , insallah sende sansli taraftasindir ve bulantisiz atlatirsin. Psikologuna gidemedigini soylemissin. Temiz havada yuruyus yapsan meditasyon yapsan bunlarda insani cok rahatlatiyor. Bende 37 haftayi bitiriyorum dogum korkusu sardi gece ruyalarima falan giriyor. El isleri hastane susleri falan yapip gunumu doldurmaya calisiyorum bosta kalinca hep aklima geliyor hemen bi kitap aliuorum elime yada bi meditasyon muzigi acip nefes egzwrsizleri yapiyorum. Ve en ise yarayani bebegimin odasina gidip kavusacagimiz gunu hayal ediyorum💕