Livanur_65 Yenianne_ olmazki şimdi den başlayın ağdaya eğer düşük riskiniz yoksa son aylarda zor oluyor 9 aya kadar seyreklesir zaten
Asenadgdvrn80 Yenianne_ öyle saçmalık mi olur ya bebekle agdanin ne alakası var diğer türlü de seni rahatsız eder vala benim çevremde herkes ağda kullaniyor ne alaka sen kimseyi takma kafana gore