haticee_mehmett0 Kızlar 25+3 Haftalık hamileyim 2 3 gündür öksürüyorum ve korkuyorum öksürük bebeğe geçer falan dediler öksürmekten kasıklarım ağrıyor artık erken doğuma götürür öksürük dediler de sizce doğru mu?
Hatice_mustafa haticee_mehmett0 Sacmalamislar canım https://youtu.be/F3Bk7Ccw1Mc bunu izle. Herkesin dediğine de takılma sen . Geçmiş olsun .
Tgbb haticee_mehmett0 tabiki öksürüğün hiç bir zararı yok sana zararı olur sadece. Bebek o sıvının içinde dışardaki herşeyden çok daha güvenli. Geçmiş olsun
Buse62 haticee_mehmett0 banada hapşırınca bebek düşer demişlerdi😅 herkes bişey diyo kulaktan dogma önemli olan bizim bilinçli olup araştırmamız
Begonvil haticee_mehmett0 bende üşütmüştüm. Çok şiddetli öksürüyordum. Bişey olmadı. Hiç bebeğe zarar vericek bişey değil