Bu haftada bende doktora aşırı sırt ağrısı sikayetimi söyledim. Kendisi bu haftalarda bunun baslamasinin normal olduğunu ve bunun magnezyum eksikliğinden kaynaklandigini söyledi. Magnezyum ilacı yazdı. Bir çok hamile bu şekilde magnezyum kullanıyor. Kadin doğum doktorunuza soylemeniz yeterli