Bende doğuma kadar kullancam feramat kullanıyorum aç karnına içiyorum bende de aynı etkileri yaptı dışkıda fakat mide bulantısı falan yasamadim. Sadece aç karnına icmek sikinti oluyor benimde her öğünde süt ve süt ürünleri tukettigim için içip icmedigimi unutuyorum ya da alarm kuruyorum sabah öyle içip yatıyorum kahvaltıda peynir yediğim için beni zorluyor