mucizelerininannesi gtitiz23 bizimde son 103 ama nisan ortası gibi olacak hayırlısı ile o zmn 80 filan sanırım hayırlısı ile inşaAllah sağlıkla rabbimin izniyle kucaklarimiza alalım inşaAllah🤲🏻😌🤲🏻
Niddy gtitiz23 hoş bulduk:) iyiyiz şimdilik gebelik sekeri ve suyu cok fazla çıktı. Bakalim birazdan randevum var umarım suyu normale dönmüştür:)