Kızlar selam. Anne bebek çantaları bana çok çirkin geliyor, elbette amaç kullanışlı olması ama sürekli yanımda öyle bir şey taşımak isteyeceğimi sanmıyorum. Üç tane biberon yeri bir sürü göz. Bu kadarına gerek var mı? Onun yerine kendime yeni biraz geniş bir sırt çantası almayı düşünüyorum. Böyle yapan var mı? Sizce çok gerekli mi anne bebek çantası?