nerden baslicagimi bilmiyorum evlendigim ilk ay hamile kaldım ama hic bir zaman pişman olmadm çarşamba günü kontrolüm vardı doktoruma gittim iki cm aclmm vardı fakat devamı gelmiyodu nstde ne sancı.ne başka bisi cikiyodu kontrolden sonra eve geldm ve ishaldim 2 gün cektim araştırma yaptm neden diye doğum belirtisi olablir yaziyodu cumartesi günü bulundugum yerdeki acile gittim suyun fln gelmemis sen niye geldn dedi ebeler nstde yine sancı çıkmadi fakat bel ve karin ağrısından duramiyorum kızdım ebeye mecbur bakcaksiniz diye sonra bisey yok dediler eve geldik aksam üzeri saat 7 oldu ama dayanamıyorum eşimde hadi gidelm ankara şehir hastanesine dedi icimiz rahat etsin diye aksam 9 da kadın doğum acilden giriş yaptk ve suyumun sızdığını yatış yapılması gerektiğini ve açılmanın 3 cme yaklasitigini soylediler sabaha kadar sancı cektm ve suni sancı vermeden sabah 7 ye kadar acilmam 9 cm old esim bana dayanamadığı icin doğum anına kadar ablam yanımdaydı ve doğumu baslatcklarini soylediler ablam dışarı çıktı suyumu patlattılar iyi ıkınırsan iki ikinmada bebegin doğacak dediler iki kere ıkındım ve prensesim 02.02.2020 de dünyaya gözlerini açtı dün aksam evimize geldik rabbim bu anı isteyen herkese yaşatsın rabbim yokluklarini gostermesin biraz karışık yazdıysam hakkinizi helal edin sorularınız varsa yanıtlayabilirim🙂🙏