Nururuk Happpm bende 1 numara aldım 🙄 ama fazla stok yapmadım, herkesin dediğine göre en fazla 30-40 gün 1 numara kullanılıyormuş
Elif578 Happpm bende 1 paket 1 numara aldım 2-5 kg arası ztn bebekte o arada doğacağı için bi sorun olmaz die düşünüyorum 1 paket te 2 numara aldım oda oda 3-6 kg arası 😀bakalım sahada almıca m artık kilo durumuna göre bakarız
akrky Happpm bebeğim 23 günlük 4 paket 1 numara bitirdik çünkü sürekli değişiyor altı günde 10 kez falan şimdi 2 numaraya geçtik 1 paket bitmek üzere o da 😀
Muneweralp Happpm ben 2 paket 1 aldım 2 pakette 2 aldım zaten 2 numara 3-6 kilo oluyo bebek hemen kilo alıp 3 ü geçiyor zaten oyüzden 2 numara aldım