Merhaba kızlar benim bat 6 subat. Umutsuzum çünkü bu ay hiç bir şey yapmadım ne ovulasyon ne ayak kaldırma ne başka bir şey . Elazığ da yaşıyorum ustüne bir de deprem oldu. Ilişkiye girmeye korkar oldum. Günler geçti adet zamanı yaklaştı bakalım ne olcak sizde durumlar ne?