Canan06 siz sancilaniptami gittiniz acaba?bana nişanım geldiği için yatış yapmamı sòylüyor doktor . nstde az sancım çıkıyor.oyüzden yatış yapmayıp eve geldim.p.tesi tekrar gelmemi söylediler.39 +5 günlüğüm yatış yapmam gerekli olduğunu söyledi doktor.buyuk ihtimal yarında aynısını söyleyecektir.benim sormak istediğim dogum yapmadan önceki yatıslardada refakatçi kabul ediyorlar mı?sizin bi bilginiz varmı?biraz uzun oldu k.bakmayın