Anasinifci evet onu bende duydum ama imkansız sanırım ya diğer arkadaşın dediği gibi sanırım geri ödemeli bir para bende son 3 ayim raporlu geçti maaşım yatti şimdi sgk dan toplu para aldım ama kuruma ödemek zorundayım, doğum parası 400 ya da 600 tl gibi bir şeydi sanırım