canım öncelikle çok geçmiş olsun,
sağlıkla büyüt bebeğini en kötü günlerin bu olsun.
benim sormak istediğim bu olay hangi hastanede oldu?
hem seni acil sezeryana almamışlar, hem de sütün yetmemesine rağmen bebeğe mama vermemişler...
benim gittiğim hastanede de bebeğe hiçbir şekilde mama verdirmiyorlar anneden gelen bir damla ona yeter diye,
doğumdan çok bu durumdan korkuyorum...
dualarım sen ve bebeğinle allah yardımcın olsun.