Zeyno-tekcam05 Grip bogaz enfeksiyonu ve cok şiddetli bir öksürük başladı 3 gündür ve sabahlari cok fazla oksuruk oluyor bu da beni kusturuyor o kadar kasilmaya sikinmaya bişey olucak diye çok korkuyorum 28 haftalık hamileyim aynı durum yaşayanlar illaki vardır sizlerden yorum bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Miniminikuss Zeyno-tekcam05 canım gcmıs olsun 🌸 öncelikle suyla seyreltılmıs üzüm sirkesıyle gargara yaptım o cok ıyı geldi. Bide ıhlamuru bal limon ve sıcak suyla demledim gnde bı bardak kadar ıcebılırsın dedi doktor bnlar bnı toparladı sukur 🙏 tansiyon dusuklugu varsa ıhlamur demlerken sadece bal koy limon sıkma canım..
ipek_55 Zeyno-tekcam05 keçiboynuzunu kır suya at kaynat ılık şekilde günde 3 sefer iç alerjim varsada iyi gelir öksürüğü kesin keser düzenli iç
Mervekara95 Bende 4 gündür öyleyim canım 😐😥 Kestane balı , zencefil limon , sirke sürekli bunlarla yatıştırmaya çalışıyorum .
Zeyno-tekcam05 Mervekara95 hamilelikte boyle hastalık çok kötüymüş rabbim yardimcimiz olsun denicem bunlari