Eymensmom35 Kızlar 8nci aydayım ne kestirdim ne boyattım yol zararlı yok kestirme diye diye batıl inançlardan maffoldum varmı boyatan ve kestiren?
SedaveSusam Eymensmom35 kestirmenin bir zararı yok ama boya yasak canım ombre istersen yaptırabilirsin dip boya yaptırma diyo doktorum