Bende gittim aynı şekilde bi şişe gazoz gibi bişey içtik glikoz sonra saatte bir kan aldılar 2 defa aç karnına tok karnına da 2 defa işte Allah a şükür banada bişey olmadı sadece bebeğim çok haraketlendi o ara o kadar.ama sakın kusmayın testi tekrarlıyolar yoksa bize oyle dedi doktor