Merhaba guzel anneler yeni bir yasa mi bilmiyorum ama gecen doktor kontrlunden sonra aile hekimine ilaclarimi yazdirmak icin gitmistim ama kadin bana artik ozele gidenler ilaclarini da ucretli alacaklarini ve bunun icin ilac yazmadiklarini soyledi acaba dogru mu yoksa beni mi kekledi?