Sueda29 Ne geliyorsa başımıza panik yapmaktan, strese girmekten, olumsuz düşünmekten geliyor. Ben de çok evham yapıyordum ama şimdi kendi kendimi motive etmeye çalışıyorum. Üstelik ağrılarım var, ikiz gebeliğim var. Rahat olalım kızlar. Birşeyin olacağı varsa olur. Biz olmayacak olanı da panikle, stresle olduracağız sonunda. En iyisi ağrının da, sızının da tadını çıkaralım. Nasılsa sayılı gün geçecek. Kanama vs olmadıkça ağrı da olur, kasılma da olur, çatlak da olur, kilo da olur. Hamileyiz biz hamile 😉 bebekler de pozisyonuna göre, keyfine, uykusuna göre bir hareket ediyor, bir etmiyor, kafaya takılacak bişey yok. Rahat lütfen 😊