Bizde de bebek doğduktan sonra 40 gün yıkanır, annemi kırmadan yıkamayacağım fikrine alıştırmak epey zamanımı aldı.. Her seferinde farklı doktorların fikirlerini anlattım, sizinki gibi onlar çok biliyor tavrı oluyor ama bir süre sonra bebeğe faydalı olacak bir şeyin önüne geçtiği algısı oturmaya başladı.
Eşinizin sizinle aynı fikirde olması çok önemli, gereken tavrı koymasını söyleyin. Bir de doğum zamanı doktorunuza rica edin kayınvalidenizin yanında konu ile ilgili bilgi versin, daha ikna edici olacaktır. Baktınız olmuyor, doğumdan sonra lohusa depresyonuna sığınarak cazgırlık yapın 😂 Ben de hele kendi annemi hiç kıramam ama planlarım bu şekilde