Kızlar kuranda geçmesi değil ismin anlamı ve sizin beğenip beğenmemeniz kızınızın ilerde ne düşüneceği önemli. Biz arap değil türküz. Türkçe bir isim olması çok daha mantıklı. Benim ismim de arapça mesela ama bana sorsalar adımı defne koyun derdim türkçe çünkü :)