Doktorum 12.haftadan beri imom verdi içiyordum düzenli bebeğim erkenci davrandı ve inanın güzel beslenen biri değildim sürekli bulantım vardı ama hapımı her gece içerdim bebeğim 37 haftalık doğdu 40 hafta bekleyen 3200 ben 3000 kiloyla bebeğimi kucağıma aldım imom gercekten çok iyi tavsiye ederim