Tosbikim Tecrübeli anneler hastane çantasına depend koycam ama ekstra iç çamaşırına gerek var mı? Kullanılıyor mu ?bana gerek olmaz gibi geldi de çantama koyup koymamakta kararsız kaldim.
Nesliiiiiiiii Tosbikim ben koymuştum hüç gerek kalmadı doğumdan sonra hemşireler bez takmıştı sonra ben depende geçtim iç çamaşırı hiç kullanmadım depend gerçekten olmazsa olmazlardanmış
Htcglgnaksy Tosbikim ben nolur nolmaz diye 2 tane iç çamaşırı 4-5 tane de ped koydum herşeyi koyuyoruz sıkıştırıver araya keşke demektense 🤷♀️😊
Merveceee Tosbikim ben koymuştum ama depend olunca kullanmadım iç çamaşırını sezeryan olmuştum zaten sıkar diye dikişlerimi giymedim , şimdi ikinci dogumumda yinede alicma yanıma çamaşır nolur bnolmaz diye
Tosbikim Pandabekleyenanne bende karar veremedim de sonuçta dikiş falan olursa giymekte zorlanilir mi acaba diye düşündüm. Ama hastaneden çıkarken de gerekli oluyor mu yoksa direkt depend çamaşır görevi görüyor mu bilemedim de 🤭
Yenqec Ben 3 tane koydum. Normal pedde koycam nolur nolmaz diye. Zaten her şeyi doldurdum. 3 tane çamaşırı da araya sıkıştırdım 😂
Sahinsec Ben de şu an 65 kiloyum acaba orta boy mu alsam büyük boy mu bilemedim doğuma da 3 hafta kaldı
[silindi] Sahinsec ben buyuk boy almıştım canım 2 paket ama 1 paket yeterli oldu bende 67 le doguma gittim
[silindi] Tosbikim ben koymuştum ama hiç gerek kalmadı iç çamasırına zaten depent o işlemi göruyor hastaneden çıkarken arabayla çıktıgımız için giymedimde elbisenin altında öyle çıktım