İlk gebeliğimde bebeğimi röntgen çekildiğim günün gecesi düşürdüm. Şimdi 2. Gebeliğim ve 38. Haftaya giriyoruz. 2 dişim de berbat halde. Doktorumun verdiği anestezi onayı kağıdı ile diş doktoruma gittim ama çekilmesi gerek dedi ve öncesinde röntgen çekmemiz lazım dedi. Kurşun yelekle çekeceklerdi ama önceki travmamdan dolayı kaçtım. 🙁 şimdi ağrıdığında siyah zeytin basıyorum dişime iyi geliyor.