Çok uzun anlatmak istemiyorum açıkcası hamileliğim çok kolay geçti hiç bir sorun yaşamadım son haftaya kadar da herşey yolunda görünüyordu 34 haftada enfeksiyonum olduğunu söylediler ilaç kullanmaya başladım 35 haftanın başında da bebek iyi ama erken gelecek gibi dedi doktorum 37 de gelir korkma dedi aradan iki gün geçti benden çok sıvı seklindr akıntı geliyor sandım meğer bebeğin suyuymuş iki gün geldi sonra kontrole geldim 4 cm açılmam olduğunu söylediler hemen yatış dedi bende evime gidip gelebilir miyim dedim olur dedi bi eve gidip eşyalarımı alıp geldik hastaneye geldim önce lavman sonra hemen suni sancı başladılar sancılar 3 te artmaya başladı açıklık önce 5 sonra 6 diye ilerliyordu akşam 8 e kadar en fazla 7 cm oldu en son nstye bağlı yatarken ağrı kesici istiyorum diye yalvarıyordum sonra doktorum geldi doğumhaneye hemen dedi çatala çıktıktan sonra doktorun hazırlığı falan 10 dk sürdü 3 ıkınmada doğdu güzel kuzum şimdi küvez de dualarınızı eksik etmeyin 🙏 Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu ama doğduğunu bilip de kollayamamak çok zor 😞