nesrin016 Merhaba , ben 39 +1 deyim. Normal doğum yapmak istiyorum. Fakat bebeğim 4 kiloya yaklaştı doktorum zorlayıcı olabilir sezeryan düşünebiliriz dedi. 4 kilo ve üstü normal doğum yapanlarınız var mi lütfen tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Hirosimo nesrin016 Var benim kuzenim 4.200 gr dı normal yaptı valla nerdeyse yürüycek kocaman bebek benimkide zamanında 3050 🤣🤣
Meryemoz nesrin016 merhaba kizimi 3.300 oglumu 4 kg dogurdum 4 kg dogumum 16 saat surdu zor oldu suan yine 4 kg olmus bu bebegimde mecbur Pazartesi suni sanciyla baslatilacak daha fazla kilo almasini bekleyemeyiz dedi dr,,sezaryen konusmadik.
harmonyinblue Azrazerin Maşallah , bunun için önceden bir hazırlık yaptınız mı ? Yürüyüş yada başka bir şeyler ?
Azrazerin harmonyinblue bir kızım daha vardı o zmanlar onu bahçeye indiriyorudm inmişken yürüyordum Sadece doğum öncesi bana plates topu verdiler sancımı onun üstünde çektim🤷🏼♀️ 3. Gebeliğimdede sancım yoktu yine sancı istedim bu arada haftalarını dolduruyorlar benimkiler serum takılınca bende odamı süsledim 10-15 kadar balon şişirdim ebe geldi muayeneye 7-8 cm süper dedi yrım saat sonra doğurdum zaten 😅
harmonyinblue Azrazerin çok güzel çok şanslısınız Maşallah diyorum tekrardan..Ben de inşallah sağlıklı kolay doğumlar yaparım..
Hayraz Azrazerin maşallah 🧿 çok istiyorum bebeğim doğduğunda 4 kilo olsun artık Normal mi sezeryanmi allah bilir ama tombik olsun isterim.. tansiyon baya yüksek benim bakalım artık... Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏼💕
Azrazerin Wwwelk hangi birini canım😄3 doğumum var 😅 ya dktorunla konuşuyorsun kesmesini istemiyorsan uyarırsın ilk doğumda kendine hakim olman çok zor çok şans işi diyebilirim ama 2-3-4 oldumu artık ne yapcapını biliyorsun doğru nefes dopru ıkınma boş boş çığlık yok☺️ Zaten bebek kafası geldimi orda olay bitiyor geri hüp diye çekiyo doktor😂
Azrazerin 1994ozg 2 tanesini aynı doktor doğurdu sonra doktorum beşiktaş ta LİV Hastanesine gitti ben peşinden gidemedim 3. Bebeğim ermeni hastanesinde ağavni hanım doktorumdu çooook iyidi sohbeti yani işindede öyle ya zaten doktorun iletişimi iyi olacak gerisi bizde ☺️ Şimdi o doktorumda ordan ayrıldı 4 numaraya başka doktora ama aynı hastaneye gidiyorum hayırlısı bakalım😄
Hlee nesrin016 valla benim doğuma daha var ama ablam yaptı 3.900 doğdu bizim minik epidural normal doğum . Olur tabi o anki açıklığına da bağlı . Allah yardım eder canım 🙏🏻