Aynur12 Merhaba kızlar biz 32+2 deyiz benim bebeğim 2100 gr sizin boyu 28.3 cm sizin bebeklerinizinki ne? Inşallah hamilelik bitene kadar üç buçuk olur doktor çok iyi herseyi dedi ama bilemedim 😊
zelis63 Aynur12 aa günlerimiz aynı canm benmde kontrol perşembeye bakalım bizimki kaç olmus boyu sanki biraz az mı yoksa bana mı öyle geldi bana 28. Haftada 32 cm demişti
Aynur12 zelis63 seninkinin kilosu em son kaçtı yok tam tersine boyu çok uzun dedi soyledide ben unuttum ben yanlış soyluyorda olabilirim ultrasyon kagidindan baktım ama yanlış ta demiş olabilirim 😊
zelis63 Aynur12 28. Haftamda gitmiştim canm 1200 gramdı boyda 32 demişti o zaman senin bir yanlışın vardır kız boyu daha uzundur 38 falandır kesin 😅
aksu5334 Dün gittim 33+3 idik. 42cm 2250gr dedi😊 kontroller 15 güne düştü artık ilk kez nst de yaptık dün rabbim kolay doğumlar versin hepimize sağlıklı😊