TECRÜBE KONUŞUYOR 🤣
26 yaşında iki isimli biri olarak yazıyorum gerçekten gereksiz ve insanı kimi zaman sıkıntıya sokan bir durum. Zaten hep ilk isim söylendiği için yıllarca bir tek ona alıştıktan sonra ilerde bi tercih yapmak durumu gereksiz oluyor. Özellikle isim soyisim imza yazılması gereken durumlarda -ki bunlar zaman anlamında hızlı davranılması gereken durumlar oluyor çoğunlukla- insanı istemsiz telaşa sokan bir durum, karşı taraf beklerken uzun uzun yazmaya çalışmak 🤦🏼♀️ Bir de özellikle ileriyi düşünerek evlendiğimiz zaman buna tercihen kızlık soyismimizi eklemek istemekten mahrum kalabiliyoruz. Yani çocuğunuz için ileride rahat etmesini düşünüyorsanız hiç iki isim telaşına kapılmayın derim 💁🏼♀️ Ha şöyle iki kısa ismi yakıştırırsanız peşpeşe söylemesi daha kolay olan belki kurtarır durumu 😅
Başka bir konu başlığında bizzat aynı yorumu yaptım ve sizin de fikirlerinizi merak ediyorum ?💁🏼♀️