34 haftalığım geçenlerde kan vermiştim sonuçlarını almak için geldğimde nst ye bağladı ve sancı gördü kendimde ağrı hissetmiyorum şuan hastanede yatıyorum korkuyorum da açıkçası sürekli alttan muayene ediyolar açılma da yok dr böyle sancım devam ederse doğuma alacağını söyledi olmazsa yarın taburcu 😔