Kumsalim canım çok geçmiş olsun geçen oğlumla bende grip olduk onun için nette bitkisel evde yapabileceğim bişey araştırırken bişi buldum işe yaradı dener misin bilmem yazıyım genede öksürüğü kesmek için bu arada 2 yemek kasıgı tereyağı bir yemek kasıgı pekmez ve bir tatlı kasıgı su kaynatıyorsun şurup haline geliyo ılınınca içiyorsun ben oğluma yaptım çok kötü öksürüyodu bendede vardı ikimizde içtik ve kesti öksürüğü hemen etki gösterdi ilk baş yumuşattı şiddeti kesti sonra tamamen istersen bi dene sonuçta pekmez yap hamileliğe zarar verecek bişi değil aksine pekmez kan yapar çok geçmiş olsun