Kızlar yaklasık 9 ayımı burda gecirdim.. Zorlu bir hamilelelik sürecim oldu. Bu yazdıklarımı okursanız eğer bi cogunuza umut, bi cogunuza güç olacak eminim..bundan bir bucuk sene önce basladı benim bebek hikayeem. Cocuk yapmaya karar verdikten yedi ay sonra hamile kaldım. Derken 9 haftalıkken bir aksam aniden kanamayla kaybettim bebeğimi. Cok üzülüyordum ama İçim rahattı hemen ertesi ay adet görmeden hamile kaldım 🙏 5 haftalık oldugunda bulantılar ve kusmalar basladı günde 30 kırk defa ile baslayan kusmalar yedi ay aynı sıklıkla devam edip yedinci aydan sonra günde en az bes defa kusmaya bıraktı yerini 😂 bu sırada 9 kilo verdim, su kaybından defalarca hastanede yattım, vücudumda delinmedik yer kalmamıstı. 12 haftalıkken oluk oluk bir kanamam oldu kusmakdan zorlandığım için olmus. Öldü dedim bebeğim ama tutundu bana, 15 haftalık ve 18 haftalıkken tekrar adet kanı gibi kanamam oldu her seferinde düşer dediler de inatcı kızım tutundu hayata ❤️ karaciğer enzim yükselmeleri, tansiyon düşüklüğü, rahim yanında kan birikmesi, kusmalar, hemeroidler, taş, kum dökmeler, enfeksiyonlar, erken dogum riskleri, su fazlalığı, düşük tehlikesi, migren atakları.. Daha aklıma gelmeyen bir sürü rahatsızlık pesimi bırakmadı ama ben pes etmedim 😍 off da demedim.. Cünkü rabbim nasip etti bana her ne olursa olsun şikayetlenmek dünyanın en bencil duygusu olurdu böyle bir durumda..
Demem o ki korkmayın varsa rıskı, varsa yiyecek bir parca ekmeği, yiyebilmek için bütün dünya bir olsa da tutunuyor bir can dünyaya.
Gelelim dogum hikayeme 😂
40+3 de mecburi sezeryan oldum bebeğim iri ve kiloluydu. 32. Haftadan beri baslayan gün sancıları o gün acayip artmıştı, hastaneye gittik ve dogum baslamıs deyip yatış verdiler. İki gün sancı cektim ama bebek baskı yapmıyordu o yüzden de açılmam 2 cm yi gecmiyordu. Ebelerin biri elini cekiyor diğeri elini itiyordu 😂 catı muayenesi, açıklık muayenesi derken iki gün psikolojik olarak cökmüştüm son ana kadar normal dogumu zorlamak istiyordum ama malesef bebeğim gelmedi ve riske atamayıp sezeryana aldılar. Ameliyathaneye girdiğimde bütün sülalem kapıda aglıyordu eşimin gözlerindeki korku halen gözlerimin önünde 😂 spinal sezeryan istedim istemez olsaydım evet bebeğimle ilk temas cok güzeldi onu hemen emzirebilmekde ama dogum yapalı bir hafta oldu ve benim katlanılamaz bir baş, bel boyun, sırt agrım var. Felç olmus gibiyim öyle beter bi ağrı.
Spinalde herkesin de dediği gibi çekistirmeleri hareketleri vesaire hissediyorsun ama acı yok. Sadece bebek eşini cıkarmak için midene bastırıyorlar orada cok agrı hissettim o kadar.
Veee tam 28 ocak 21:58 de dogduu meleğiimmm. Dudakları titriyordu ağlarken allahım nasıl güzel anlatamam 🙊🙈
4 kilo 51 cm dogdu kızım. Ve inanın ben beslenemedim kusmaktan, ne kaşar yedim ne muz ne pekmez ne de nesguik 😂 sadece kussam da zorla yedim. Sebze meyve et tavık ve balık agırlıklı besledim düzenli yedim bunları.
Sunu mutlaka alın diyebileceğim tek şey depend. Cünkü kanaman cok oluyor ve büyük rahatlık.
Bu arada dua ettim en cok burda bebek sahibi olamayan arkadaslarıma.. Rabbim aratmasın, kucagını boş bırakmasın anneliği hakeden hiç kimsenin ❤️ sormak istedikleriniz varsa yardımcı olurum iyiki varsınız hepiniz öpüyor bal kızım ellerinizden 🌺 @adm sabitlermisin