Bir şey sormak istiyorum. Ben ayrıntılı ultrasona girdim dr kalbinde parlaklık var dedi donw sendromlu olabilir dedi. Başka bir dr gittim her şey normal parlaklık görmüyorum dedi kafam çok karıştı korkuyorum devamlı ultrasona girmek istiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı