Protonex diye bir mide koruyucu hap var canım. B grubundan yani hamilelikte kullanılabiliyor. Doktoruna söylersen uygun görürse yazsın. Çok faydasını gördüm. İlk zamanlar rennie falan kullandım ama bana mısın demedi. Yatamıyordum yemek yiyemiyordum ağrım artık sırtıma vuruyordu. Şimdi çok ama çok rahatım. Çok geçmiş olsun.