DlnAktn 13 haftamda kız dedi doktor o doktora dün yine gittim 17 haftamda hayırlı olsun kız dedi ondan beş dkka öncede ayrı iki doktora gittim çok iyi doktorlar ama erkek kardeşimin 21 yıl önce doğumhnu yapan doktor erkeğe benzetti iki doktorda tabi kesin erkek demeden kordonda uzamış pipi görüntüsü verio olabilir dediler ama öbürü beş dkka sonra gittiğimde hiç kordon demeden kız dedi ben hiçbşy anlamadkm bu Perşembe kendi doktoruma randevum var bakalım gerçi bende kız hissediyorum gören herkes erkek çocuğun olck dio hayırlısı böyle şeyler oluomş hala yani düşünün