Merhaba kizlar hamilelik testi yaptim 2 kere positiv cikdi ama dün ve bügün hafif leke geldi ? ilk haftalari sizdende leke geldimi ? doktorum adet tarihin gecsin tam ondan sonra gel dedi henüz gecmedi sizce neyapmaliyim uzun zamandir hamile kalmaya calisiyorum