Elif_Annesi24 Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim ayaklarda sürekli bir ateslenme var ve sürekli kaşıma hissi uyku tutmuyor sizde de böyle olan var mı varsa ne yapmam lazım ne kadar yıkasam da defalarca banamısın demiyor
Merve_46 Elif_Annesi24 iki haftadır aynısını yaşıyorum kaşınıyor ve çok terliyor 37.haftamdayım.demekki olası bir durum bende şeker çıkmadı ama magnezyum eksik olabilir çünkü kramp giriryor ama magnezyum eksikliği bunu yapar mı hiç duymadım 🤔bence son ayda hormonal bir durum.terliyor ve bu da kaşıntı yapıyor diye düşünüyorum 😌
Raziye26 28 haftalık hamileyim aynı problemi yaşıyorum yıkıyorum biraz geçiyor sonra gene aynı. Bir çözüm bulamadım arada kolanya döküyorum ama hepsi kısa süreli çözümler
Busemasalpoyraz Elif_Annesi24 hic biseu gecirmiuor 5.aydan beri cekiyorum bi ara gitti o yanmalar vs simdi yine basladi . Sekerden bile suphelendm tahlil yaptrdm ama oda yok hersey normaldi bende magnezyum ve kalsiyum eksikligndende olabiliorms bi baktr bunlara canim . Olmadi kadin dogumcunla gorus ama bi care bulan yok
Elif_Annesi24 Merve_46 hepimiz aynı dertteyız canım yarın kontrole gidince sorım bakalım ne diyecek doktor yazarım yıne