Mrs_merve 27+4 haftalık hamileyim ilişki sonrası iki üç damla kadar kan geldi benden çok korkuyorum doktoruma yazdım cevap gelmedi daha bilgisi olan varmı sizce normal mi 😔😔
HilalAltun Mrs_merve hemen acile gidin. Bana doktorum 20. Haftadan sonra artık yerleşme diye birşey yok en ufak bir kanamada acile dedi ki sizin baya büyük. Gidin hemen kadın doğum acile
Meftunbade Mrs_merve kuzum bende de oldu daha sonra bağlı olduğum sağlık odağındaki ebeme sordum oda bidaha gelirse yasak koy dedi merak etme bise olmaz
BusraDevlet83 Mrs_merve Birşey olacagından değil ama mutlaka acile gidin bayanin dedigi gibi. Zamanlama önemli bu tür konularda. Geçmiş olsun.
Kupik Mrs_merve rabbim yar ve yardimcin olsun insallah kotu bisey yoktur dualarimiz seninle ben 26 haftalığım haftada bir ilişki yaşıyoruz ama bu durumu hiç yaşamadım sakin kalmaya çalış rabbimin izniyle inşallah güzel haberler alırsın bizide bilgilendir olurmu canım 🤲💕
Mrs_merve HilalAltun öyle yapacam bence çünkü çok korkuyorum bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum ama içimde korku kalmasını da istemiyorum 😔
Tgbb Hastaneye gidip içinizi rahatlatın bence. Rahim duvarından kasılmadan yada sürtünmeden de olabilir. Ama ne olursa olsun hastaneye gitmekte fayda var. Geçmiş olsun inşallah hiç kötü birşey çıkmaz.
Mrs_merve Kupik allah razı olsun canım çok saol veririm tabi böyle bir durum normal de olsa a normal de olsa rabbim kimseye yaşatmasın korkusu bile yetiyo insana 😔
Kupik Mrs_merve üzülme lütfen sakin kalmaya çalış senin telas yapman bu durumu kotuyede götüre bilir bol dua et kardeşim allah yardımcın olsun 🤲🤲