Kubrahids16 Merve98 doruk ismi cok hosuma gidiyor ama esimi ismail koymak istiyo ikinci ismide bana birakti ismail doruk olmuyor 🤔
Merve98 Kubrahids16 Bence olmuyo diye düşünmeyelim ismail Doruk kulağa okadar da kötü gelmiyo her evladın ismi kendi annesine güzel sende istiyosan koy içinde kalmasın 😊
Kubrahids16 Birde kayra en cok erkeklerde kullanilmiyormu birisine ismini kayra dusunuyorm dedm o kiz ismi degil mi dediler hem kizda hem erkege giden isimler var neden boyle yadrgadi anlamadm
Minimini04 Kubrahids16 ben 2. İsmi kayra koyucam kimin ne düşündüğü çokta umrumda değil ama bence erkek ismi 😂😂