Bende 40. Haftamdayım ikinci gebeliğim. bebeklerimiz iyice büyüdüğü için hareketlerini daha fazla hissediyoruz ufacık tekmeleri bile canımızı acıtabiliyor haliyle karın derimiz iyice gerildi onunda acısı ayrı. Benimde kuyruk sokumum ve sırtım çok fena ağrıyor geceleri uyutmuyor bile😬 İlk gebeliğimde de iç bacaklarım çok ağrırdı yürürken aşırı zorlanırdım.