Ecrin2 Kızlar idrar yolu enfeksiyonum çok oluyor ilaçlar kullandım herşey yapiyorum ama geçiyor tekrar oluyor ne yapmam gerek ya 32 haftalık
Ozlm_k Ecrin2 İdrar kültürü yaptırın. Belki de ilaçlara karşı direnç kazandı. Boşuna kullanmış olabilirsiniz. Lütfen sirke tarzı ürünler kullanmayın. Geçti sanıyorsunuz ama ph ve florasını bozuyorsunuz. Sonra ilerleyen zamanlarda tam rahatladım derken yenileniyor. Doktorunuzla konuşup idrar kültürü verin. Haftada bir tit baktırın yani tahlil.
Gzd_ Ecrin2 demek ki tekrarlıyor evde kim yaşıyorsa tembihleyin dikkat etsin ve kullanmadan yıkayın tuvaleti
Asyasut Benimde sorunum var hemde fazlasıyla mesela idrarım koyu pis kokulu akıntı desen fazlasıyla bazen sarı bazen yeşil yanma oluyor kasıntı 😔 Doktora dedım fitil verdı arada kullanıyorum devamlı kullanmadmda onunda faydası pek yok gbı doktorumda ilaç vrme taraftarı degil inşallah bebegıme zararı olmaz cnku hıc su da ıcemıyorm tiksiniyorm Sudan kötü bsy olmaz dıye dua edyorm
Nurr Üzüm sirkesini önermişti doktorum bende de çok fazla oluyor ilk gebeliğimde daha cok tu yeşilini akıntı geliyordu bol bol su iç ve iç çamasırını ütüle, çişin geldiğinde tutma tuvalet temizliğine dikkat et birde canım 🌸