BusraAydogan14 Arkadaşlar hamileyken hemoroid olan var mı ya ben sanırım öyle bir şey yaşıyorum aslında hiç ikinmam zorlanan ama neden oldu bilmiyorum ☹️
Aslalby BusraAydogan14 galiba bende gebelikte oldum afedersiniz ama anüsümde kenarında et parçası var sanırım basurluk bu değil mi
Deletedmom138 BusraAydogan14 ben aşırı acı biber yiyen biri olduğum için sürekli iyileşip tekrar çıkıyordu bende şuanda acı yemeyi bıraktım ama geçen bi kase turşu biberi yedim iki gün sonra acısı çıktı, sadist miyim neyim anlamadım 😂😂
Damlaustglu BusraAydogan14 Duphalac şurup verdi doktorum başka hiçbirşey fayda etmedi. WC’de ağlıyordum resmen şükür ıkınmaktan kurtuldum rahat çıkabiliyorum.
BusraAydogan14 Deletedmom137 Sok oldum inanmak istemedim 😂 Bı tedavi falan görüyor musun canım peki bununla alakalı
Deletedmom137 BusraAydogan14 yok canım gece yatmadan önce zeytinyağı sürüyorum baya bi fayda etti 🤣başta kabullenmek istemiyor insan 😂
BusraAydogan14 Deletedmom137 Bende deneyeyim bari zeytinyağını üzüldüm çok ya 😂 Acaba normal doğum nasıl oluyor ki hemoroid varken
Leyla_Alexandra Aslalby bende de var .. annem bende hamileyken ona da çıkmış beni doğururken o et parçası da yok olduğunu söyledi .. inşallah bizim de doğumdan sonra yok olur .. çok ağrıyor 🤦🏼♀️
BusraAydogan14 Aslalby Ay çok üzüldüm ben ya kabullenmek istemedim annemde basur yüzünden ameliyat falan oldu korkuyorum bende 😂