https://imgyukle.com/i/nVjkUQ
Arkadaşlar 2 gündür bebegmi çok aşağıda hissediyorum İşaretledim 32 hfta olcaz..
kasık ve yan taraflarımda hissediyorum sanki böyle aşağı kısımda uzunlamasına uzanmış gibi🤔 eskiden göğsümün altında kafası ya da poposunu dayardı şuan ne şekilde nasıl bilmiyorjm ama tek bildiğin çok aşağı da hissettiğim./ Sizce bu tehlikeli bi durum mu ya da Doğum pozisyonu almış olabilir mi