Ceylanmelis Son 32 gün kaldı ❣️ Ama bugun nst de sancı çıktı ve oğlum inanılmaz hareketli doktorum biraz dinlen en azından 1-2 hafta daha dayansın dedi suan 47 cm 2.700 gr ve benim ilk doğumum olacak öyle sudan çıkmış gibiyim ne hissetmem lazım bilmiyorum 😂
Adige09 Ceylanmelis bizimde ayni durum gecen hafta sizinle ayni haftadayken sancı çıktı cok kuduruk bi bebek zaten 🤣 doktor bana bisey demedi magnezyum verdi gunde 2 defa o kaaa. Vajinanda aniden bicak gibi batma ve karninda kasılmalar var mi??? Bu ikisi
Ebru52 Ceylanmelis bende aynı durumdayım 31 gün kaldı erkek inanılmaz hareketli sanki böyle ayağa kalksam pat diye cikiverecek inanılmaz baskı yapıyor Allah kolaylık versin
Poncikveannesi Tgba5656_ işler yolunda giderse 45 gün var şekerden dolayı daha erken almazlar ise yani
Zeynep15-87 Poncikveannesi aaa ben de şeker cıktı 33+4 günlük hamıelyım şekerden dolayı erken alıyolarmı
Sultan1903 Tgba5656_ Son 78 şafağın attığı 00:00 dk deli gibi bekleyen bir ben miyim,onu okuyup motive olan🥰😂
Aynelazis Benimde 44 kizlar çok rahat bir hamilelik geçirdim ve hiç anlamadım nasıl gecti... Hatta 9 ay daha taşıya bilirim içimde kalsın kimseyle paylaşmim kızımı 🤗🤗
Ayse_58 Aynelazis maşallah bende bian önce sağlıkla doğsun diye bekliyorum çok zor geçirdim 100 günüm var sezeryan olucam karın ağrım ve mide bulantısı hissediyorum 😞
Mevr Aynelazis son zamanlar çok zor oluyor bacım. Ben de çok rahat bi hamilelik geçirdim çok şükür ama bu son zamanlar öyle ağırlaşıyor ki insan. Bi de bi an önce kavuşmak istiyosun böyle doğsa diye dualar ediyosun. Klasik bi baskı da var hala doğurmadın mı sen diye 🤷🏻♀️ Doktora bile her gidişimde Merve sen hala doğurmadın mı diyo 😄