Bende de ara ara nüksediyor. Ağrı girdiği zaman ayağa kalkıp yürüyemiyorum bile🙄 benim daha çok uzun yatışlardan ve oturuşlardan sonra oluyor 🤔 mümkün mertebe oturmayarak buldum çözümü... takviye kullanmıyorum hormonlar arttıkça kalça ve bel ağrıların artacak demişti doktorum. Kramplarım artınca 1 hafta magnezyum içmiştim ona iyi gelmişti.