BsraAkarDemir Arkadaşlar normal doğum istiyorum ve de herşey normal gözüküyor fakat yürüyüş yapamaz haldeyim ! 5 dakikada bir tuvalete gidiyorum kafayı yemek üzereyim. Annemle aramda 1 km var oraya kadar zar zor gidiyorum. Eeee ben nasıl yürüyüş yapacağım ?
123w123w BsraAkarDemir bende öleyim ama bi şekilde tutuyorum merdiven çok inip çıkıyorum hurma yiyormusunuz
Selinkrkc BsraAkarDemir bende son haftalarıma kadar yürüdüm fakat gündüzleri felaket uyku ve dediğiniz gibi sürekli tuvalet sıkıntısı çekiyorum bu yüzden kasmıyprum illede yüriyim diye evde squat yapmaya çalışıyorum krndimi yormadan
BsraAkarDemir 123w123w Oğluş bir oynuyor altıma yapmamak için zor duruyorum tutmamın imkanı yok. Hurma yemiyorum. Sanırım inanmıyorum 🙂
BsraAkarDemir Selinkrkc Nasıl sıkıldım anlatamam. Markete gitmemiz lazımdı bugün aylık alışveriş .. Yok gidemedim, gidemem ağlama evresine geldim 😂😂😂
123w123w BsraAkarDemir hurma ye canım kuranı kerimde bile yazıyor hamile bayanın hurma ağacının altına otursun diye bugün doktorum ananas ve hurma ye dedi