Merhaba kızlar biraz uzun olacak hikayem sıkılacağını düşünenler okumasınlar sonra üf çok sıkıldık yazmayın altına 😄 🤗 bende ne zaman ne zaman deyip bi yandan korkarken 30 Ocak günü paşama kavuştum 🤗 Gelelim hikayeme 34 haftalıkken doğudan eşimi bırakıp memlekete geldim. Doğumum memlekette özel hastanede olacaktı. 29 Ocak günü 12 de uyandığımda kasıklarımda her zaman olandan farklı bir şekilde ağrı hissettim tuvalete gittiğimde adet başlangıcında gelen gibi hafif bir leke gördüm annemle eşime ben bugün doğururum dedim. Kahvaltımızı yaptık. Eşime avm ye gidelim doğuracaksam kolaylaştırır doğurmayacaksam da spor olmuş olur dedim. Kasılmalarım devam ederken avmye vardık hiç durmadan yürüdüm. Ağrı geldikçe eşimin elini sıkıyordum derken 2 den 5 e kadar yürüdük yemek yedik. Sonra kasılmaları takip ettik ve bi baktık 5 dakikada bir geldiğini görünce eve döndük. Duş aldım sıcak suyla temizlendim sonra eşimle kardeşimle hastaneye geçtik. Annem evden çantaları alıp gelecekti yatış olursa. Acilden giriş yaptık nst çekildi 50-60 şiddetinde sancılarım çıktı. Yalnız ilginç olan kısım ilk başladığı anda da Doğumdan önceki son anda da benim sancılarım 5 dk da bir geldi 🤷🏼♀️ doktorum o gün nöbetçi olan doktordu nst sonucuma göre o gün ilk kez yapılan çatı muayenemi yaptı hiç acımadı öncesinde eşimle perine masajı yapıyorduk zaten esnemişti. 2 cm açıklıkla yatışım yapıldı. Önlük giy damar yolu derken pilates topunda hareketlerle saat 12 de 5 cm açılmaya ulaştık. Sonra saat 3 e kadar yoğun şiddetli sancı çekmeme rağmen açılmam hala 5 cmdi. Ama ben şiddetindn doktoruma yalvararak epidural istediğimi söyledim ameliyathaneye indirildim ama 4 kez girilmesine rağmen uygulanamadı çünkü karnımın büyüklüğünden dolayı istediği pozisyonu alamadım. Tekrar odaya çıkarıldım. Artık bağırmama engel olamıyordum o kafayla sezeryan istiyorum falan demişim ama doktorum ve ebem beni dinlemediler iyi ki de dinlememişler. Suyumu patlattılar açılmaya yardımcı oldular ve 10 cm açıklıkla doğumhaneye alındım. Gerisi birazcık zor oldu ama ona sebepte bendim çünkü bağırdım istemsizce ıkınmaya gücüm kalmadı. En son başımdaki herkesin desteğiyle ya Allah deyip son kez ıkındığımda o muhteşem sesi duydum. Eşim içeri alındı ben başta istemedim girmesini plesenta çıkarken geldi yanıma benim plesentam 1 saat gibi bi sürede geldi ama o da benim yapımla ilgili. Doğumdan sonrası çok rahat gerçekten dedikleri gibi.. Aklıma gelenler bunlar öncesinde pilates topu, hurma, korunmasız ilişki, yürüyüş, squat, perine masajı hepsini yapmıştım kızlar ve 3 dikişim oldu dıştan. 39+1 de 3085 gram paşama kavuştum 🥰 sorularınızı fırsat buldukça yanıtlarım🤗