Meleklerim30 Merhaba kizlar size bisey sormak istiyorum, yarin 34. Haftaya giricem insaallah ve sorum su bebek cok hareketli bu normalmi acaba🤔 benim ikinci gebeligim ve kizim boyle cok hareketli degildi. Acaba erkenmi gelecek diyede korkuyorum 🤔
Masal78 Meleklerim30 canım benim kızımda çok hareketli heleki dirseklerini bosluklarima öyle bı geçiriyor ki masallahh baya içimi deşiyor artık korkuyorum bende 33 haftaligim hep böyle hareketliydi halada öyle bu arada benimde 2. Gebeligim ☺️❤️
Lovebaby123 Meleklerim30 benimde 2. Gebelik oğlum 9sene önce idi çok hatırlamıyorum tabi ama bunun kadar da değildi gece gündüz nerdeyse uyumuyor sürekli tekme tokat😄 hele biri ile sohbet etmeyeyim dans ediyor resmen sohbet esnasında . Bende diyorum doğduğunda da böyle olursa gece gündü ayakta ayvayı yedik. Uyuduğu anlar nadir . Günün her anı hissetiriyor sağolsun kendini. Burada okumuştum yine çok hareketli olan bebekler doğduklarında çok ağlıyor lar diye yazılmıştı. Umarım öyle bi durum olmaz
Meleklerim30 Lovebaby123 insaallah oyle degildir ya yoksa gercekten ayvayi yedik 🤔 benim bide kizim var var daha 2 yasinda bile degil 😭
Lovebaby123 Meleklerim30 Sizin araları kısa imiş . İnşallah akıllı uslu rahat sağlıklı bebek ler olurlar 🙏 ben eşime diyorum bu durmuyor doğduğunda da böyle olursa valla ben büyük le yan oda da uyur um sen küçükle pış pış edersin diyorum 😂😂😂
Tgbb Hiç durmuyor uyumuyorsa problem olabilir. Dikkat etmek gerek. 27. Haftadayız biz de. 1 saat uyuyorsa 1 saat sürekli hareket edip oynuyor oğlum. Bu şekildeyse bir problem olmaz. Kardeşim de böyleydi. ( aramızda 21 yaş var annemin hamile her anını bilirim) benden bir küçük kardeşim de kız onda bu kadar olmamış ama en küçük kardeşim erkek. O da çok hareketliydi. Şimdi 8 yaşında doğduğundan beri çok hareketli ve yaramaz :) sanırım sizin bebiş de doğumdan sonra da çok hareketli olacak :) sağlıkla gelsin inşallah.
Meleklerim30 Tgbb yok ben uyudugun zaman oda uyyo hissediyorum. Ama hareketleri bazen cok oluyo dirsegini fln hissediyorum resmen 😂 ama insaallah dogduktan sonra boyle olmaz 🤦🏻♀️
Meleklerim30 Lovebaby123 hahahaha aynen bende esime diyorum bu cok hareketli sen en iyisi buyuyle odasinda yatin biz bebisle sabahi sabah edicez galiba diyorum 😂
aysenur30 Bence iyi bişey bu canım hareket etmese şahsen ben korkuyorum bişey mi oldu diye hareket ettikçe hem mutlu oluyorum hemde sağlıklı iyi diye seviniyorum 🤗
Meleklerim30 aysenur30 aynen canim benim ilk kizimda neden hareket etmiyo diye endiselenirdim hemen bi seker veya cikolata atardim agizima kirmasirdi cok sevinirdim 😂
aysenur30 Meleklerim30 birde erkek hareketli oluyor sanırım benim eltiminde ilki kız tembeldi oda hadi kızım diye diye zorla dürte dürte oynatırdı şimdi oğlu olacak bunun maşallahı var yerinde durmuyor kıpır kıpır 😂
ezoterik Benim kizim da çok hareketli hic durmuyor 33 haftalık olduk dogduktan sonra da oyle olur diyorlar korkuyorum 🙈aglama olayini ilk kez duyuyorum arim oyle bir durum olmaz ya🤷🏼♀️